Ads 468x60px

Pages

Tuesday, December 23, 2008

Carrot Cupcake - Adibah


Carrot Cupcake (25 pcs) Souffle Cup size S

Selamat Tahun Baru Islam (1430H) dan Masihi (2009) pada semua yang melayari laman blog ni. Terima kasih pada customer yang order dari Lovelycakes dan pelayar internet yang singgah disini. Mohon maaf atas segala kekurangan yang ada. Moga tahun ini kita dapat perbaiki kekurangan yang lalu dan mencapai impian masing-masing ....dan moga jalan kita semua dipermudahkan...AMIN

Maaf sebab hampir 2-3 minggu x update blog ni. Kesibukan kerja+tempahan menyebabkan keletihan dan x sempat nak update. Pada yang bertanya, maaf kalau pertanyaan lewat dijawab.

Order carrot cupcake dari Adibah ni dah lama , sebelum krismas yang lalu. Cuma sekarang baru berkesempatan nak update dalam blog. Adibah inginkan cupcake small 25 biji, katanya untuk di bawa pulang ke Melaka sempena cuti Krismas. Alhamdulillah, Adibah sukakannya.

Sejak akhir-akhir ni gambar yang diambil banyak x menjadi, asik blur je. Agaknya sebab penat buat kek, so bile ambil gambar tangan menggigil-gigil. Jadi hanya 2 gambar yang ok je dapat diupload.

0 comments:

Post a Comment